21 Ekim 2016 Cuma

Bu Prenses Ne Yiyor Ne İçiyor?



  Evet şimdi çokça karşılaştığım bu sorunun cevabını vereceğim; Prensesin birşey yeyip içtiği yok, anne sütünden başka. Ben bu soruyu, Prenses'in annesi ne yiyor ne içiyor?, olarak revize ediyorum.
  Şöyle ki ben yediklerimin direkt bebeğimi etkilediği inancındayım. Bu sebepledir ki 45 kiloluk ben şuanki 60 kilomu umursamaz haldeyim.. Çünkü biliyorum ki ben ne yiyorsam o da onu yiyor. Emzirme sürecinde diyete katiyen karşıyım. Minicik bebeğim neden benimle birlikte diyet yapsın ki? Üstelik bu konuda seçim şansı yokken. Belki herşeyi tatmak istiyor, ah bir söyleyebilse :) Bunu bir örnekle desteklemek istiyorum. Bebeğime bu dönem kan damlası verdi sağlık ocağı. Fazla araştırdığım için bu damlaların Paraben içerdiğini öğrendim ve kendi kararımla bir kaç gün vermeden farklı bir doktora gittim. Ve doktor kararımdan ötürü beni tebrik etti, kullananlar varsa değinmek istiyorum ki, 4-5 yıldır kullanılan bu damlaların yurtdışında paraben içermeyenleri mevcutken, ülkemizde maalesef yok ve etkileri tartışılır. Doktorum da; "Sen yersen ihtiyacı kalmaz, sütünle karşılanır." dedi. Bu sebeple daha fazla pekmez ve türevlerini tüketiyorum artık. Ne de olsa ben yeyince bebeğim de yemeyecek mi?
  Emziren bir anne olarak süreçte doğduğundan beri 'Emziren anne çayları' ndan destek alıyorum. Humana Still Tea bende inanılmaz etkili. Gün içinde en az 1 fincan tüketmeye özen gösteriyorum. Gece için de bir 'İyi Geceler' çayı almadan uyumamaya çalışıyorum. Demin de bahsettiğim gibi asla diyet yapmıyorum. Herşeyden tatmaya özen gösteriyorum. Kestane balı, polen bağışıklık sistemimi destekliyor, bana zindelik veriyor. Her sabah tüketmeye çalışıyorum. Asla es geçemeyeceğim ki bulgur, mercimek ve soğan çok iyi süt yapıyor. Özellikle akşam menünüzde tercih ederseniz gece bol süt üretirsiniz. E tabi prenses çok geziyor. Gezerken annesi yanından asla 'Vitamom's Emziren Anne İçeceği' ni eksik etmiyor. Dışarıda çok pratik oluyor. Hem sıvı ihtiyacınızı karşılıyor hem de kalsiyum ve magnezyum kaynağı. Bana enerji veriyor ve iyi geldiğine inanıyorum. Bir de Milupa Lactamil sütlü içecekten bahsedeceğim. Ara sıra onu da alıyorum. Süt miktarını arttırma iddiası zaten yok, olan sütün besleyiciliğini arttırıyor. Bu tarz ürünlerin faydası kişiden kişiye değişir fakat benim izlenimlerim bu şekilde.
  Sorusu olanlar yorum bırakabilir, yardımcı olabilirsem ne mutlu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder